2015. július 7., kedd

Finisben a szervezés :)

Ez már az utolsó hét, azaz már csak 4 nap van a Nagy napig :)
Forrás
Leginkább azokra az apró dolgokra kell koncentrálni, amik még hátra vannak. Ilyen például a ruha elhozatala, a körmeim széppé tétele, valamint a tortadísz átadása a Mentes manufaktúrának :)
Elmondtam minden fontos információt Dórinak, végigvettük a forgatókönyvet, illetve mindent átbeszéltünk.

Tudom, hogy a szépészeti kezelésekről már írtam, azonban be kell számolnom, hogy a múlt hét végén és ma is átestünk egy ilyenen :)

Múlt pénteken voltam Fóton Ancsánál, ahol kaptam egy teljes körű arckezelést különböző természetes anyagokból készült, az általa készített krémekből (NorAnn Naturcosmetic) masszírozással és ultrahangos kezeléssel, szemöldök kiszedéssel, valamint szemöldök-, és szempilla festéssel. Teljes felfrissülés volt mind nekem, mind a bőrőmnek :)

Valamint a mai napon voltunk Gézuval fogfehérítésen. Meg kell mondanom eléggé féltem a mások által szerzett rossz tapasztalat miatt (Ők máshol csináltatták), de szerencsére teljesen fájdalom mentes volt. Én látok változást, szerintem fehérebbek lettek a fogaim és Gézué is (bár hozzá kell tenni, hogy eddig sem voltak annyira sárgák, így másnak fel sem tűntek:)
Mi a MindentMent fogászatnál csináltattuk (az egyik régebbi esküvős magazinban volt egy kupon, de kint voltak az esküvőkiállításon is az Arénában, így esett rájuk a választásunk) és nekünk bevált. Nekünk tetszik az eredmény :)

Esküvő előtt pénteken jön a következő bejegyzésem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése